Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh informačního systému obchodní společnosti se zaměřením na řízení zásob
Juránek, Oldřich ; Jakubík,, Petr (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce "Návrh informačního systému obchodní společnosti se zaměřením na řízení zásob" je analýza procesů firmy Petr Nedbal Agroslužby a volba vhodného komerčního informačního systému.
Mediální výchova v ČR: k zavádění nového tématu do vzdělávacího systému
Wolák, Radim ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Pavličiková, Helena (oponent) ; Kapoun, Pavel (oponent)
WOLÁK, Radim. Mediální výchova v ČR: k zavádění nového tématu do vzdělávacího systému. Praha, 2017. 130 s. Rigorózní práce (PhDr.). Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce prof. PhDr. Jan Jirák, Ph.D. Anotace (abstrakt) Práce se snaží přispět k poznání procesu zavádění nového tématu: mediální výchovy do českého vzdělávacího systému. V první části vymezuje obsah a roviny mediální gramotnosti a popisuje hlavní přístupy k mediální výchově. Dále se snaží nastínit proměny vzdělávacího systému v ČR. Druhá část je přehledem zavádění mediální výchovy v procesech její systematizace, institucionalizace a implementace. Těžiště je přitom kladeno na popis procesů zavádění v 90. letech minulého stolení a v počátcích století tohoto. Závěrečná část práce se věnuje dvěma pohledům na implementaci mediální výchovy. Popisuje dobový odborný zájem, který byl mediální výchově věnován v její implementační fázi, a dále představuje proměny metodických materiálů pro učitele.
Zavádění supervize do zdravotnického zařízení z pohledu supervizantů. Případová studie.
Strnadová, Pavlína ; Havrdová, Zuzana (vedoucí práce) ; Brnula, Peter (oponent)
Supervize jako obor podporující kvalitu práce v oblasti pomáhajících profesí je v poslední době zaváděna i ve zdravotnických zařízeních. Její zavádění se v kontextu zdravotnictví setkává se specifickými překážkami jak na úrovni vedení organizací, tak mezi pracovníky pečujícími o klienty či pacienty. Tato práce se zaměřuje na pohled zdravotních sester v pobytovém zařízení pečujícím primárně o děti do tří let věku. Jedná se o případovou studii, která nejprve mapuje situaci před zahájením procesu supervize, především některé stránky organizační kultury a riziko syndromu vyhoření, které mohou ukázat jak na možné překážky, tak na příznivé okolnosti při zavádění supervize. Následuje popis průběhu supervizních setkání po dobu jednoho roku a práci uzavírá další dílčí výzkum situace v organizaci po tomto roce zaměřený především na změny a na vnímání supervize jejími účastníky. Přestože se potvrdily některé očekávané překážky, jako směnný provoz a hierarchický způsob řízení, ukázala supervize zdravotním sestrám svoji užitečnost. Přinesla jim možnost diskuze, reflexe práce, předávání informací a zlepšení komunikace jak mezi kolegyněmi, tak mezi zaměstnanci a vedením organizace.
Marketing communication for newly launched products in selected market
Kambová, Lucie
Kambová, L. Marketing communication for newly launch products in selected mar-ket. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2009. Práce se soustředí na možné způsoby komunikace produktů, které jsou ve fázi zavádění na trh v závislosti na druhu rozšíření již známé značky. Stejně tak se zaměřuje na trh s dětskou kosmetikou, který slouží jako pole implementace výzkumu pro účely tématu této práce. V rámci zmíněného trhu práce určuje hlavní směry a preference a navrhuje způsoby, kterými mohou být komunikovány.
Mediální výchova v ČR: k zavádění nového tématu do vzdělávacího systému
Wolák, Radim ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Pavličiková, Helena (oponent) ; Kapoun, Pavel (oponent)
WOLÁK, Radim. Mediální výchova v ČR: k zavádění nového tématu do vzdělávacího systému. Praha, 2017. 130 s. Rigorózní práce (PhDr.). Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra mediálních studií. Vedoucí diplomové práce prof. PhDr. Jan Jirák, Ph.D. Anotace (abstrakt) Práce se snaží přispět k poznání procesu zavádění nového tématu: mediální výchovy do českého vzdělávacího systému. V první části vymezuje obsah a roviny mediální gramotnosti a popisuje hlavní přístupy k mediální výchově. Dále se snaží nastínit proměny vzdělávacího systému v ČR. Druhá část je přehledem zavádění mediální výchovy v procesech její systematizace, institucionalizace a implementace. Těžiště je přitom kladeno na popis procesů zavádění v 90. letech minulého stolení a v počátcích století tohoto. Závěrečná část práce se věnuje dvěma pohledům na implementaci mediální výchovy. Popisuje dobový odborný zájem, který byl mediální výchově věnován v její implementační fázi, a dále představuje proměny metodických materiálů pro učitele.
Procesní řízení ve vybraném MSP
KUBÍKOVÁ, Romana
Cílem práce bylo analyzovat procesy ve vybraném MSP a navrhnout možná zlepšení ve vybraných procesech. V počáteční fázi jsem se věnovala studiu odborné literatury českých i zahraničních autorů. Vybrané informace jsem použila pro sepsání literárního přehledu. Část vlastní práce se věnuje popisu společnosti a taktéž popisu klíčových procesů. Zjištěné skutečnosti mi daly možnost komplexního pohledu na danou problematiku a byly použity pro vytvoření návrhu možných zlepšení ve vybraných procesech.
Návrh informačního systému obchodní společnosti se zaměřením na řízení zásob
Juránek, Oldřich ; Jakubík,, Petr (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce "Návrh informačního systému obchodní společnosti se zaměřením na řízení zásob" je analýza procesů firmy Petr Nedbal Agroslužby a volba vhodného komerčního informačního systému.
Process of preparation and launch of new products of L´Oréal on foreign markets (case study of specific brand)
Kočerginová, Tatiana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kolomijcová, Bianka (oponent)
Diplomová práce popisuje a analyzuje proces zavádění přípravků značky Matrix Total Results na český, slovenský a maďarský trh. Teoretická část rozebírá životní cyklus výrobku, marketingový výzkum a marketingový mix. V analytické části je konkrétní opis navržené strategie a procesu zavádění přípravků. Závěrem je vlastní analýza strategie a naplnění cílů.
Zavádění nového produktu
Šimon, Jakub ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá spoluprácí maloobchodních řetězců s jejich dodavateli v oblasti category managementu -- řízení sortimentu jako strategických obchodních jednotek, kategorií. První část práce vymezuje category management a lokalizuje jej do českého prostředí. Druhá část obsahuje případovou studii zavádění nového produktu s využitím category management spolupráce z pohledu dodavatele.
Systém řízení kvality ve vybraném podniku
MAŘÍKOVÁ, Iveta
Bakalářská práce se zabývá mezinárodními standardy ISO. Konkrétně jde o popis postupu zavádění normy ČSN EN ISO 9001:2008 ve vybraném podniku. Po zavedení norem ISO v daném podniku došlo ke zkvalitnění a především zpřesnění pracovní komunikace mezi zaměstnanci společnosti. Výsledkem je snížení počtu chyb a tím pádem i reklamací, což má pozitivní ekonomický vliv na podnik. Další výhodou je zajištění zpětné vazby v rámci podnikových činností. To napomáhá dalšímu zvýšení kvality v oblasti řízení výroby. Lze snadněji dohledat případné chyby a na jejich základě stanovit opatření, aby se dokázalo předcházet jak těmto, tak i některým dalším chybám. Negativem při zavádění norem ISO je zvýšená administrativní náročnost, která se po ustálení zavedených norem při běžném provozu snížila, nicméně je stále vyšší, než před zavedením těchto standardů. Celkově lze říci, že zavedení norem ISO bylo pro podnik prospěšné. Zároveň je třeba upozornit, že ne všichni zaměstnanci přijali zvýšení administrativy bez potíží. Prokázané výsledky při výrobě a snížení počtu reklamovaných výrobků hovoří ve prospěch zavedených norem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.